قابل توجه کلیه دانشجویان- اطلاعیه شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98

اطلاعیه شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98

پیرو مصوبات شورای محترم آموزشی دانشگاه و تنظیم و اعلام زمان امتحانات به صورت مجازی یا حضوری با توجه به شرایط خاص نیمسال جاری ناشی از شیوع بیماری کرونا و لزوم تنظیم فهرست اسامی دانشجویان هر درس که مجاز به شرکت در امتحانات می‌باشند خواهشمند است دانشجویان گرامی به منظور انجام عملیات ارزشیابی اساتید و مجوز شرکت در آزمون پایانی و ثبت نمره از تاریخ 1399/03/25لغایت 04/05/ 1399تسویه حساب مالی خود را تکمیل نمایند.در ضمن در انجام این مهم موارد زیر قطعاً مد نظر بوده و اجرایی می­گردد.

1- فهرست تمامی کلاس‌هایی که در نیمسال جاری (2-98) تشکیل نشده باشند (اعم از کلاس‌های نظری، آزمایشگاهی و کارگاهی) از حوزه معاونت آموزشی اخذ و بدیهی است که شهریه پرداختی دانشجویان در قبال آن دروس به حساب بستانکاری دانشجو برای نیمسال آتی(1-99) منظور خواهد شد.

2- به دانشجویان عزیز که مستحضر به همکاری دانشگاه در نیمسال­‌های گذشته بصورت تخفیف و تقسیط و استمهال بدهی‌ها به منظور ثبت نام و شرکت در امتحانات هستند، موکداً اعلام می‌­نماید نهایت همکاری با دانشجویان متقاضی بهره مندی از کمک‌های تخفیفی و تقسیطی در نیمسال جاری به‌عمل خواهد آمد. خواهشمند است دانشجویان گرامی در موعد مقرر تقاضای خود را به مراجع مربوطه اعلام نمایند.

3-آن دسته از دانشجویان که برای پرداخت بخشی از بدهی خود در حال حاضر دچار مشکل بوده و نیازمند مهلت تا ثبت نام نیمسال آینده هستند، می‌توانند با مراجعه حضوری به حوزه مالی دانشگاه یا مذاکره تلفنی با آقای ایثاربخش مدیر امور مالی دانشگاه (شماره داخلی 241)، درخواست مهلت خود را مطرح نمایند تا در این خصوص مساعدت لازم با ایشان انجام پذیرد.

معاونت پشتیبانی